Vi vill gärna att du delar med dig av dina upplevelser och synpunkter. Om inte allt varit till belåtenhet är det viktigt att du på plats försöker rätta till problemet. Påtalar du inte problemet omgående innebär det att vi inte får chans att hjälpa dig att rätta till felet och då är det svårt att få ersättning när du kommer hem.
Om du är missnöjd med något under resan så kontakta flygbolaget/hotellet/hyrbilsfirman direkt om det. Ofta kan det lösas snabbt och smidigt. Kontaktuppgifter till flygbolag finner du på respektive flygbolags hemsida. Hotell och hyrbilsfirmor har information om detta på vouchern du fick när du gjorde bokningen.
Blir problemet inte löst direkt kan du kontakta oss via vårt kontaktformulär eller telefon. Detta bör göras senast 2 månader efter din resa. Skriv då detaljerat vad som hänt och vad du gjort för att lösa problemet. Ju mer information vi har desto lättare är det för oss att hantera ditt ärende. Har du haft utgifter så skicka även de kvitton du har med beskrivning på vad de avser.
Observera att reklamationer med ersättningskrav gällande förseningar, inställda flyg, bagage eller annat som skett i förbindelse med flygresan måste skickas direkt till flygbolaget. Vi som resebyrå kan inte hantera dessa. Detta gäller även om du har bokat hotell eller hyrbil med någon av våra partners, kontakta dem direkt enligt informationen på din voucher.